Op 27 september 2012 mochten wij ons muzisch project voorstellen in ons werkplekschool Sint Pienter in Kuurne! Wat hield het muzisch project nou precies in? Wel, wij moesten het boek "Het land van de grote woordenfabriek" in een toneeltje gieten met een eigen inbreng. Het moeilijke was dat er niet zoveel gesproken wordt in het verhaaltje!
Raar maar waar, ik was echt niet zenuwachtig op de dag van de voorstelling. Ik en mijn groepje hebben alles tot in de puntjes uitgewerkt en we hadden ook erg veel geoefend. Dus er was reden tot paniek!
We mochten ons toneeltje 3 maal voorbrengen. Een keertje voor de kleuters en peuters, een keertje voor het 3de leerjaar en een keertje voor het 5de leerjaar!
De kinderen waren erg flink en ze deden mee wanneer dit hen werd gevraagd.
Het was een erg geslaagd project!